انتخاب درست مدل لباس

بازدید :1405
پنجشنبه 3 آذر 1401زمان :14:12
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

وی افزود: «امروز در سبد فروش محصولاتم کمربند، دستبند، کیف دستی کوچک و برخی مصنوعات دیگر چرمی تدارک دیده شده است و تمام مراحل تولید را با استانداردهای موجود انجام می‌دهم چون اعتقاد دارم کیفیت در یافتن مشتری و وفاداری آن به محصولات مهم‌ترین اصل است.»این تولید‌کننده مصنوعات چرمی معتقد است ارزش افزوده تولید و فروش این‌گونه مصنوعات چرمی بعضاً تا 100‌ درصد است و می‌توان با استفاده از دنیای مجازی نسبت به فروش گسترده و هدفمند محصولات برنامه‌ریزی کاملی داشت و لازم نیست علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری صرفاً به تولید کیف‌های مجلسی یا کفش که نیازمند سرمایه‌ و تخصص بالاست فکر کنند.

مالک برند ستاره درباره تنوع محصولات و مدل‌های تولید تصریح کرد: «استفاده از کاتالوگ‌های خارجی و همچنین وب سایت‌های طراحی یکی از اصلی‌ترین ایده‌های کار است اما مهم‌ترین نکته این است که مدل‌های خارجی را باید برای بازار داخلی کمی تغییر داد چون لزوماً نه کاربردی هستند و نه مورد استقبال خریداران واقع خواهند شد.»

گشتی در بازار مصنوعات چرمی: 500 میلیون تومان؛ سرمایه اولیه برای تولید کیف زنانه

بررسی و شناخت مزیت‌ها و میزان رقابت‌پذیری محصولات، بنگاه‌ها و صنایع موجود در هر کشور گامی اساسی در شناخت وضع موجود و آینده صنعتی و مقدمه‌ای برای برنامه‌ریزی‌های استراتژیک و بلند‌مدت است

این در حالی است که در ایران از گذشته‌های دور صنعت چرم و پوشاک به ‌عنوان یکی از اصلی‌ترین زیرمجموعه‌های صنعت ، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است که لازم است رقابت‌پذیری آن مورد بررسی قرار گیرد.

بر اساس گزارش‌های رسمی تا پایان سال 1391، 170 شرکت تولیدی کیف عمده ارزانو محصولات چرمی، سالانه 4 ‌میلیون و 334 هزار مترمربع چرم سبک تولید و به بازار عرضه می‌کنند که بیشتر این شرکت‌ها وابسته به بخش خصوصی هستند

همچنین 80 شرکت تولید چرم سنگین در حال فعالیت هستند که تولید سالانه آن‌ها به 90 ‌میلیون فوت مربع می‌‌رسد. هرچند نباید فراموش کنیم صنعت چرم با وجود سرمایه‌گذاری‌های بالا در کشور چندان که باید به جایگاه واقعی خود دست نیافته و فعلاً واحدهای تولیدی تنها با 40 ‌درصد ظرفیت خود کار می‌کنند.

اما سؤال این جا است که چرا علی رغم سابقه درخشان کشورمان در تولید محصولات چرمی، امروزه نام ایران به جز در عرصه تولید کفش، در سایر عرصه‌ها مانند تولید کیف در کنار تولیدکنندگان مطرح خارجی خالی است؟

اشتغال زایی محصولات چرم در حد خودروسازی است!

علی لشگری، رئیس هیئت ‌مدیره جامعه صنعت کفش ایران و عضو حیات نمایندگان اتاق ایران در این زمینه به «فرصت امروز» گفت:

«یکی از ‌مواردی که باعث شده صنعت تولید کفش چرمی ایران همچنان به فعالیت خود ادامه دهد موضوع اشتغال بسیار بالای این صنعت و درگیر بودن گروه زیادی از فعالان در این بخش از اقتصاد است؛ به صورتی که برآوردها حکایت از این دارد که امروز در بخش تولید کیف و کفش و صنایع وابسته آن تقریباً به اندازه صنعت خودروسازی اشتغال ایجاد شده است.»

لشگری در ادامه افزود: «برآوردها بر این است که ایران از نظر سرانه مصرف کفش در جهان در جایگاه 16 و در خاورمیانه در جایگاه اول قرار گرفته است به صورتی که سرانه مصرف کفش در کشورمان به‌‌رغم تمام مشکلات اقتصادی و کاهش توان خرید و رکود موجود، دو جفت در سال تعیین شده است.»

بیشتر بخوانید: سرمایه‌گذاری در صنعت و پارچه مشکی

بنابراین دور از ذهن نیست که بگوییم تقاضای بالا باعث زنده ماندن این صنعت شده است. تقاضای بالا برای کفش توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب نموده است و بخش‌های دیگر مانند تولیدی کیف تقریباً تا همین چند سال پیش فراموش شده باقی مانده بودند.

این مقام صنفی با اشاره به تولید چرم در کشورمان تصریح کرد: «یکی از مشکلات صنایع وابسته به چرم در ایران این است که بیشتر تولید چرم ایران در بخش چرم سبک (چرم گوسفندی) بوده است و از آنجا که بیشتر مصرف این نوع چرم در تولید کیف و پوشاک چرمی بوده است تولید‌کنندگان به ناچار این چرم را به‌صورت خام صادر کرده و به جای آن چرم سنگین را که ماده اولیه تولید کفش است وارد می‌کردند که این روند ارزش افزوده مناسبی برای کشورمان نداشت اما این روند مدتی است با شروع به کار برخی برندهای مطرح تولیدی کیف و پوشاک چرمی تقریباً به حالت تعادل رسیده است



مشاهده پست مشابه : ایا کیلومتر بیتالک درست است؟
بازدید :791
دوشنبه 9 آبان 1401زمان :12:53
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برخلاف گذشته، امروزه کيف ها از اکسسوري واجب و اصلي يک استايل زنانه هست، زيرا در گذشته کيف فقط به عنوان يک وسيله براي براي قرار دادن وسايل واجب و مهم استفاده ميشد اما در دنياي مد و فشن استايل ابه عنوان بخشي از استايل يک خانم شيک پوش ميباشد .

تمام افرادي که به عنوان طراح مد و لباس فعاليت ميکنند امروزه کيف را از اجزاي اصلي يک ست ميدانند

و از علت هاي اصلي رنگارنگ بودن کيف ها در دنياي امروز همين اصل ست کردن است .در صورتيکه در گذشته، فقط دو رنگ مشکي و قهوه اي به کيف عمده ارزان ها اختصاص داشت. کيف هاي زنانه انواع جنس و مدل را دارند مثل کيف دستي، کيف چرمي مجلسي ، کيف اسپرت، کيف کج

و به همين علت بهتر است قبل از اقدام به خريد کيف ، با انواع و اقسام کيف ها آشنا بشويد. نکته اول : اگر شما قصد خريد يک کيف به عنوان مصرف روزانه داريد؛ بهتر است يک رنگ خنثي انتخاب کنيد؛ تا درباره ي ست کردن به مشکل نخوريد و هميشه به قد خود توجه داشته باشيد اگر جز خانم هاي قد بلند هستيد اندازه کيف آنقدر مهم نيست ولي اگر از خانم ريز اندام هستيد؛ سعي کنيد کيفي را انتخاب کنيد که خيلي بزرگ نباشد و به اصطلاح يک کيف مدل مينياتوري انتخاب کنيد. خيلي خوب است که با توجه به اندام خود و تناسب آن کيف خريداري کنيد

در مطلب بالا در مورد خانم هاي قد بلند وريز اندام توضيح مختصري داديم اما در مورد خانم هايي به اصطلاح استايل سيب مانند توضيحي نداديم

بايد اينرا متذکر شد اينگونه افراد هيچوقت از کيف هاي کوچک و يا بند کوتاه استفاده نکنند زيرا ظاهر قشنگي براي آنان ندارد

و سعي کنند انتخاب آنها کيف هاي بند بلند باشه .اگر خانمي اهل ورزش هست و هيکل ورزشکاري دارد نبايد از کيف هايي به اصطلاح مريع يا مستطيل استفاده کنند، اين افراد بايد سراغ کيف هايي بروند که انحنا دارد مثل دايره و بيضي.نکته دوم: هميشه موقعيت استفاده خود را براي انتخاب و خريد کيف بسنجيد

بطور مثال اگر شما خانمي شاغل و يا کارمند هستيد سعي کنيد کيفي انتخاب کنبد که علاوه برجادار بودن آن ظاهري مناسب داشته باشد زيرا به راحتي يتوانيد در جلسات و کنفرانس ها حضور پيدا کنيد و مناسب آن موقعيت باشد .

اگر بيشتر در جمع دوستان قرا رميگيريد و اهل تفريح هستيد، بهتر است از کيف هايي خريداري کنيد بزرگ باشد و به راحتي وسايل تان را قرار بديد

اگر به موقعيت مهماني وعروسي دعوت شده ايد بايد از کيف هاي مجلسي و کوچک استفاده کنيد در حدي که يک لوازم آرايش کوچک مثل رژلب و آينه در آن قرار بگيرد؛ وهمچنين گوشي تلفن همراه تان را بتوانيد در آن قرار بديد

اگر زياد اهل تنوع در استفاده از کيف نيستيد؛ کيف هاي بند بلند يا کيف هاي کج گزينه مناسبي براي شما هستند.

نکته سوم: اگر شما طبق اصول مد و فشن تمامي آداب يک تيپ مجلسي را رعايت کرديد ولي کيف مناسب آنرا به دست نگرفته ايد، تمامي زحمات شما به باد رفته است. زيرا تمام درخشش و جذابيت يک خانم شبک پوش در آخر به کيف او ختم ميشود.

و بهتر است اگر ظاهر و تيپ مجلسي شما طرحدار است، يک کيف مجلسي ساده انتخاب کنيد وبالعکس آن، اگر

با ظاهري ساده در يک مجلس و مهماني قرار است حاضر شويد، بک کيف طرحدارکه داراي اکسسوري هست بهترين انتخاب شماست.

بازدید :856
يکشنبه 1 آبان 1401زمان :13:51
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تولید کیف یکی از پُرسودترین صنایع تولیدی در ایران است. افزایش آمار ثبت شرکت‌های تولیدی کیف در سراسر کشور گواه همین رونق است. امروزه کیف‌ها برای کاربردهای گوناگون طراحی و ساخته می‌شوند. انواع کیف‌های دستی، کیف‌پول، کیف‌های دوشی، کوله‌پشتی‌ها، کیف‌های بندی، کیف‌های ورزشی، ساک‌های سفری و چمدان‌ها به همین دلیل دیزاین شده‌اند. به این موارد باید انواع کاور لپ‌تاپ، ضربه‌گیرها، بَگ‌های خرید و کیف‌های آرایش را هم اضافه کرد. همچنین انواع کیف‌های زنانه، بچگانه و مردانه در سایزهای گوناگون نیز در بازار موجود هستند. بازگشایی فروشگاه‌های متعدد در سراسر کشور نشان‌دهندۀ بازار خوب این محصولات است. از طرف دیگر، علاقۀ روزافزون مردم به حمایت از تولیدات داخلی موجب شده است که راه‌اندازی کارگاه‌های تولید کیف و ثبت شرکت تولیدی کیف در سال‌های اخیر رشد فراوانی کند.

توانایی طراحی و دوخت کیف در کنار مهارت فروش می‌تواند به موفقیت چشمگیری تجاری بینجامد. برای فعالیت در این عرصه شما باید روال قانونی کار را نیز طی کنید تا کسب‌وکار شما از دید قانون به رسمیت شناخته شود. حتی دوزندگان سنتی کیف و تولیدکنندگان کوچک کیف نیز باید برای ثبت کارگاه تولیدی خود و گرفتن جواز کسب تولیدی اقدام کنند. نباید از خاطر دور داشت که بسیاری از شرکت‌های تولیدکنندۀ کیف چرمی محصولات خود را صادر می‌کنند. کیف‌های برزنتی نیز صادرات گسترده‌ای به کشورهای همسایه دارند. دوخت کیف پارچه‌ای نیز در سال‌های اخیر با استقبال عالی مشتریان روبه‌رو شده است و مخاطبان و علاقه‌مندان خود را پیدا کرده است. در این مقاله به فرایند قانونی تأسیس و ثبت شرکت تولیدی می‌پردازیم.

پخش عمده کیف: https://mantoroyal.com/productsOfCategory.php?id=70&name=%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%DA%A9%DB%8C%D9%81-%D9%87%D8%A7

تاسیس شرکت تولیدی کیف

رواج یافتن خرید و فروش آنلاین کیف، صنعت تولید و پخش کیف ایران را وارد دوران تازه‌ای کرده است. از طرفی، تأسیس شرکت‌های تولیدی کیف بسیار رونق گرفته‌اند. از طرف دیگر، گسترش کارگاه‌های تولید کیف دست‌دوز تنوع شگفت‌آوری در این حوزه ایجاد کرده است. با وجود همۀ اینها، اتحادیۀ صنف کیف کشور دستورالعمل مشخصی برای این کار دارد. تولید سفارشی و محدود کیف در خانه معمولاً نیاز به فضایی بزرگ یا نیروی انسانی زیاد ندارد. اما اگر قصد تولید عمدۀ کیف را دارید و می‌خواهید یک کیف‌دوزی صنعتی تأسیس کنید، به مقدمات بیشتری نیاز دارید. راه‌اندازی کارگاه تولیدی کیف نیازمند تهیۀ مکان مناسب و لوازم این کار است. اما در هر حال، پیش از جذب نیرو و فراهم آوردن مواد اولیه حتماً باید برای گرفتن مجوزهای لازم اقدام کنید. تولیدی‌های بدون مجوز خیلی سریع جریمه و در صورت اقدام نکردن برای ثبت شرکت تولیدی کیف، برای همیشه تعطیل می‌شوند

انواع تولیدی‌های کیف

بهترین راه برای تأسیس شرکت تولیدی کیف، ثبت شرکت با سهامی خاص یا ثبت شرکت با مسئولیت محدود است. مناسب‌ترین گزینه برای شما متناسب با نوع فعالیت و اهداف شما تعیین می‌شود. در این زمینه، کارگاه تولیدی کیف چرم با کارگاه تولیدی کیف مدارس تفاوت چندانی ندارد. پیش از انتخاب نوع شرکت خود، توصیه می‌شود شرایط و ضوابط هر یک از این قالب‌ها را بررسی کنید.

بازدید :1419
چهارشنبه 6 مهر 1401زمان :13:38
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راه اندازی مغازه شال و روسری فروشی

مغازه شال و روسری فروشی از مشاغل محبوب و پر درآمد در کشور ماست که مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است. به همین جهت در این مقاله به بررسی راه اندازی مغازه شال و روسری خواهیم پرداخت و با فوت و فن روسری فروشی بیشتر آشنا خواهیم شد.

شال و روسری در فرهنگ ما ایرانی ها جز لباس های همیشگی خانم ها در محیط بیرون است، به همین خاطر همیشه خانم ها تلاش می‌کنند که شال یا روسری زیبا و هماهنگ با لباس خودشون استفاده کنند. به همین خاطر شال و روسری از جمله لباس های پر فروش بازار لباس هستند. شال و روسری با تنوع بالایی در بازار وجود دارد و مدل های آن دائما بروز می شود بنابراین برای ورود به این شغل باید خوش سلیقه باشید و همواره اجناسی با طرح و نقش‌های جدید خریداری کنید زیرا خانم ها علاقه زیادی نسبت به مدل های جدید و زیبای شال و روسری نشان میدهند.

در واقع روسری از جمله کالاهایی است که خانم ها بخاطر زیبایی آن حتی اگر به آن نیاز نداشته باشند باز هم نمی تونند براحتی از خرید آن بگذرند. به همین علت فروش شال و روسری عمده یکی از محبوب ترین مشاغل حوزه لباس زنانه است.راه اندازی مغازه شال و روسری دارای مزایای بسیاری بخصوص برای بانوان است. شال و روسری مانند تمام محصولات زیر مجموعه پوشاک دارای سود مناسبی هستند و بالا بودن درصد سود روسری و شال فروشی می‌تواند انگیزه مهمی باشد. امروزه بسیاری از مغازه داران با راه اندازی پیج فروش شال و روسری میزان فروش خود را افزایش می‌دهند، در واقع راه اندازی پیج فروش شال و روسری علاوه بر فروش آنلاین می‌تواند روش مناسبی برای بازاریابی شال و روسری حتی در فروش حضوری باشد.

ما در ادامه‌ی این مقاله به بررسی راه اندازی مغازه شال و روسری و همچنین درآمد روسری فروشی و فوت و فن آن خواهیم پرداخت. پس اگر شما هم در فکر راه اندازی مغازه روسری فروشی هستید این مقاله برای شماست پس تا انتهای آن همراه ما باشید.نحوه محاسبه درآمد و سود فروشگاه شال و روسری در هر شهر

میخوام یک فرمول خیلی علمی و دقیق بهتون بگم که به راحتی در هر شهری که هستید بتوانید حاشیه سود خرید و فروش شال و روسری را محاسبه کنید.

ایران کشوریه که در همه شهرهاش، جمعیت خانم ها و آقایانش یکسانه. یعنی تو هر شهر تقریبا 50 درصد جمعیت بانوان و 50 درصد جمعیت خانم ها هستند.

چرخه خرید شال و روسری در سال، 10 عدده. یعنی هر خانم در طول یک سال( نه در طول یک ماه) در طول سال میانگین 10 عدد شال یا روسری برای استفاده های مختلف روزانه و مجالس و… خریداری میکند. بعضی خانم ها بیشتر میخرند و بعضی کمتر، ولی میانگین دقیق و آماری و علمی خرید ، 10 عدد شال و روسری در سال هستش .

بازدید :1914
دوشنبه 21 شهريور 1401زمان :15:34
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انواع جنس شال و روسری زنانه وجود دارد. این اکسسوری لباس در مدل ها و جنس های متنوعی تولید میشود که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند و نقش زیادی در زیبای و جذابیت شما را به عهده میگیرند. با شناخت جنس تولیدی شال و روسری میتوانید در زمان خرید آنها، با توجه به کاربردشان بهترین انتخاب را داشته باشید. برای انتخاب بهتر ئ دقیق تر جنس مناسب شال و روسری، توصیه میکنم ابتدا جنس موی خود را بشناسید سپس جنس مناسب را انتخاب کنید.

انواع جنس شال و روسری زنانه شامل این موارد است

جنس شال و روسری زنانه ابریشمی

یکی از زیباترین و بهترین جنس شال و روسری زنانه که در طرح و رنگهای متنوعی موجود هستند؛ جنس ابریشمی (Silk) میباشد. به طور کلی قیمت این جنس از شال و روسری ها معمولا کمی بالاتر از جنس های دیگر است. آنها اغلب برای فصل بهار مناسب هستند اما برخی از خانم ها در فصل پاییز نیز از آنها بهره میگیرند.

انتخاب درست مدل لباس

در مناسبت ها و مجالسی که معمولا بانوان دوست دارند کانون توجه دیگران باشند و بدرخشند، انتخاب یک روسری ابریشمی عالی است. به عنوان مثال برای شرکت در یک عروسی و یا جشن تولد ما پوشیدن یک شال یا روسری ابریشمی را پیشنهاد میکنیم

ناگفته نماند که جنس ابریشم از الیاف پروتئینی ساخته شده است. به همین دلیل، به راحتی میتواند رطوبت سر را به خود جذب کند. علاوه بر این، شال و روسری زنانه جنس ابریشمی بسیار لطیف، براق و در برابر آسیب مقاوم است. در انتخاب صحیح رنگ شال و روسری ابریشمی غفلت نکنید. توصیه میکنیم مقاله روانشناسی رنگ را مطالعه کنید تا با تمام ویژگیهای هر کدام از رنگ ها و حتی رنگ سال آشنا شوید.شال های حریر مانند روسری ابریشمی از جنس ابریشم ولی نازک تر از آن هستند. در اصل جنس حریر (Harir fabric)، از الیاف طبیعی کرم ابریشم به وجود می آید. باید خاطر نشان کنیم که جنس های ساتن، ابریشم و سیلیک نیز همگی مانند حریر از پیله کرم ابریشم ساخته میشوند. این جنس روسری برای مو های حساس سر که نیاز به مراقبت دارند هیچ مشکلی ایجاد نمیکند.شال و روسری حریر بسیار لیز است و به راحتی از سر شما سر میخورد. به همین دلیل احتمالا نتوان برای روزمرگی از آن استفاده نمود. آنها برای مراسم عروسی و برخی مهمانی ها گزینه خوبی هستند. این مدل اکسسوری لباس، بسیار زیبا و جذاب است. شما میتوانید این شال و روسری های لطیف و سبک را با مانتو مجلسی خود در یک کافه، مهمانی و یا عروسی ست کنید. آنها در طیف و رنگهای متنوعی از روشن تا تیره، ساده و طرح دار زیبا موجود هستند

جنس شال و روسری زنانه نخی

این جنس از اکسسوری شال، بسیار نازک و از جنس نخ و پنبه است. شال و روسری های نخی (cotton)، بر روی سر بسیار سبک هستند و ایستایی خوبی بر روی سر دارند. شما آنها را میتوانید در به صورت ساده و تک رنگ یا طرح های زیبا خریداری کنید. شال و روسری نخی برای فصل های گرم سال مانند تابستان و بهار خوب عمل میکنند. بالعکس برای فصل زمستان بهتر است از آنها استفاده نکنید زیرا شما را گرم نگه نمیدارند. جنس پارچه آنها تنفس پذیر بوده و به راحتی هوا را از خود عبور میدهند. این جنس روسری، به هیچ وجه لیز نیستند.

بازدید :1480
سه شنبه 8 شهريور 1401زمان :14:41
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نگاهی در طراحی استایل شال و روسری

برای پیدا کردن یک استایل روسری مناسب در قدم اول باید این پوشش مخصوص خانم ها را به درستی بشناسیم. قطعا روسری پوشش غریبی نیست. همه ما می دانیم که روسری یک تکه پارچه مربعی شکل است که به شکلی تا خورده با حالتی سه گوش شده استفاده می شود. این سبک تا خوردن روسری کاملاً مناسب پوشاندن فضای سر و اطراف گردی صورت می باشد. اما ماجرای استایل روسری در این تعریف ساده خلاصه نمی شود. زیرا ما در حال صحبت کردن از یک پوشش در گونه ها و مدل های متنوع هستیم. روسری یک پارچه مربعی شکل است. اما در اندازه های گوناگون طراحی می شود. اندازه روسری معرف قواره روسری است. قطعا شناخت قواره یکی از معیارهای کلیدی در پیدا کردن استایل روسری می باشد. روسری ها در مدل های قواره کوچک و قواره بزرگ تهیه می شوند. هر اندازه قواره روسری بزرگتر باشد، روش سر کردن و طریقه بستن آن ساده است. اما گاهی به دنبال ایجاد یک روش بستن مخصوص هستیم. در این حالت باید از یک روسری قواره مناسب استفاده کنیم. به عنوان مثال اگر استایل لباس شما از مدل لباس های گشاد با طراحی فراخ باشد، قاعدتاً علاقه به روش بستن رهاتری از روسری دارید. در این حالت استفاده از روسری قواره بزرگ ایده مناسب تری است. اما داستان ما در بیان استایل تولیدی شال و روسری می تواند ماجراهای بسیار متفاوت تری هم داشته باشد. به عنوان مثال توجه به کاربرد روسری به تنهایی یک اهرم قدرتمند در استایل روسری می باشد. قطعا مدل روسری مجلسی با گونه روسری های روزمره متفاوت است. در عین حال یک شال و روسری لاکچری ایده هایی کاملاً متفاوت از مدل های ساده تر دارد. روسری ها در انواع روسری نخی، روسری مجلسی، روسری حریر و کرپ، روسری ترکمن، روسری اسپرت، روسری ساتن و حتی روسری دخترانه و فانتزی دسته بندی می شوند. هر کدام از این مدل روسری ها چه از نظر جنس پارچه و یا از منظر طراحی و سبک کاربرد دارای الگوی استایل خاص خودشان هستند.

انتخاب درست مدل لباس

شال ها تکه پارچه های طرح دار مستطیل شکل هستند. اگر چه شال ها را در اندازه های متفاوت با رعایت قواره های گوناگون تهیه می کنند؛ اما در کل قواره چندان نقشی در استایل شال ندارد. هر چند ممکن است که برای رسیدن به یک سبک لباس پوشیدن خاص با کالکشن ویژه نیاز به استایل شال در قواره ای مناسب داشته باشید. مانند استفاده از شال های هنرمندی که طول های سه متری دارند و به نوعی در استایل رها و اصطلاحاً هنرمندی استفاده می شوند.اهمیت انتخاب شال و روسری

استفاده از شال و روسری فقط برای حجاب نیست. استفاده از این اکسسوری لباس میتواند استایل شما را دگرگون و زیبا تر کند. اهمیت روسری در مد به حدی زیاد است که برند های بزرگ این صنعت به طراحی انواع مدل آن روی آورده اند تا اکسسوری خود را کامل تر کنند.خانم ها معمولا با توجه به موقعیت و مناسبتی که قرار است از این اکسسوری استفاده کنند، رنگ و طرح شال و روسری متناسب خود را انتخاب میکنند. این سبک از لباس، علاوه بر داشتن زیبایی و تاثیر بر انواع استایل، میتواند کاربردی باشد. آنها میتوانند با توجه به رنگ و جنس از شما در برابر سرما و گرمای شدید محافظت نمایند و تیپ و مد شما را دگرگون کنند. بنابراین شما باید در انتخاب رنگ و طرح شال و روسری شیک دقت و زمان کافی را بگذارید. همچنین شناخت شال و روسری ها از لحاظ رنگ و طرح، به شما کمک میکنند تا انتخابی راحت تر داشته باشید.انواع طرح و رنگ شال و روسری

چنانچه میدانید، یکی از متنوع ترین اکسسوری ها در بحث پوشاک و استایل زنانه، شال و روسری است. آنها در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی به بازار عرضه میشوند. این مسئله، از یک طرف دست شما برای خرید و انتخابی بهتر باز میگذارد. از طرفی دیگر نیز این تنوع زیاد، می تواند شما در پیدا کردن یک شال یا روسری مناسب گیج کند. چرا که با افزایش گزینه های انتخابی، شما نیز ممکن است سردرگم شوید. توصیه ما این است که در ابتدا مانتو خود را انتخاب کرده و سپس متناسب با رنگ و طرح مانتو و همینطور استایل خود اقدام به خرید شال یا روسری دلخواه خود کنید.

شال و روسری با طرح های سنتی

مجموعه ای از شال و روسری هایی با طرح های سنتی، قدیمی و تاریخی از جمله طرح بته جقه، طرح های شلوغ و به هم پیچیده سنتی، طرح گل و برگ و غیره از این موارد هستند. برخی از زنان و دختران به لوازم و حتی پوشاک سنتی علاقه وافری دارند. از این رو آنها میتوانند از این شال های سنتی برای استایل سنتی و یا معمولی خود بهره بگیرند. البته ناگفته نماند که بهتر است از یک عدد مانتو سنتی و یا مثلاً کیف سنتی نیز در استایل خود استفاده کنند تا پوشش آنها با یکدیگر همخوانی داشته باشند

بازدید :516
شنبه 29 مرداد 1401زمان :12:41
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

#۱ مراحل تولید مانتو : روند طراحی

همانطور که در بالا گفته شد، روند توسعه و تولید یک مجموعه ای است که در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۴ ماه انجام می شود. اول از همه، شما باید در مورد طراحی فکر کنید و لازم است در مورد تمام عناصری که در یک مانتو قرار دارند بی اندیشید. این عناصر شامل موارد زیر است.

جیب ها

کمربند یا جای کمربند

دکمه ها

یقه

غیره

شما همچنین باید طول مانتو، وزن عایق، ویژگی های فنی آن را نیز در نظر بگیرید. در آخر، شما باید سبک و پالت رنگ مورد نظر برای مانتو خود را انتخاب کنید تا بتوانید نظر خریدار را جلب کنید. تقریباً این مرحله حدود ۴ ماه طول می کشد.

#۲ مراحل تولید مانتو: ساخت نمونه اولیه

پس از اتمام طراحی، می توانید اولین طرح خود را ارائه دهید و شروع به تولید محصول خود کنید. اولین تولید شما در مراحل تولید مانتو که معمولاً نمونه اولیه نامیده می شود، سایت رویال شروع این فرآیند است. نمونه اولیه شما که معمولاً از پارچه مناسب، رنگ مناسب، عایق مناسب و لوازم جانبی مناسبی برخوردار نیست، به شما این امکان را می دهد تا ساخت ژاکت خود را ببینید و تنظیمات و تغییرات لازم را روی آن انجام دهید. هنگامی که تمام تغییرات انجام شد، شما می توانید مدل نهایی خود (نمونه هایی برای فروش) را تولید کنید و آن را برای ارائه دهید.#۳ مراحل تولید مانتو : ارائه به خرده فروشان

اگرچه مجموعه تولید شده حدود سی سبک را در ۴ یا ۵ رنگ متفاوت نشان می دهند، اما بازهم تولید نهایی اغلب فقط نمایانگر بخش ناچیزی از لباس های ارائه شده است. دلیل این امر این است که در صورت رضایت مشتری تولیدات خود را به انبوه برسانند و به همین دلیل است که برخی از سبک ها هرگز به مصرف کنندگان نمی رسند. زیرا که بازرگانانی که تعداد بیشتری از مانتو ها را انتخاب می کنند، معمولاً سبک هایی که مورد پسند مشتری ها باشند را انتخاب می کنند. این مرحله حدودا طی ۸ ماه انجام می شود.#۴ مراحل تولید مانتو: تولید پارچه و لوازم جانبی

پس از انجام مرحله ارائه، نوبت سفارشات خرده فروشان و شروع مرحله تولید می رسد. پیشنهاد می شود که کار بافت پارچه همزمان با ارائه محصولات به مشتریان باشد تا در صورت اتمام محصولات، مانتو ها فوراً در اختیار فروشندگان قرار بگیرند. بنابراین، شما باید طی جلسات خود با خرده فروشان پیش بینی کنید که چه زمانی برای تولید دوباره محصولات مناسب است. این برنامه ریزی به شما کمک می کند تا مقادیر پارچه های لازم را برای ساخت مانتو ها و سبک هایی که مشتریان می خواهند را، برای سال بعد در اختیار داشته باشید. رنگ آمیزی پارچه ها حدود ۶ تا ۸ هفته طول می کشد. در همان زمان، سایر لوازم جانبی لازم برای تولید نهایی مانتو تولید می شود (زیپ، دکمه ها، برچسب ها، بسته بندی و غیره). این مرحله حدود دو ماه زمان می برد.#۵ مرحله تولید مانتو : حمل و نقل

سرانجام، مرحله حمل و نقل وجود دارد. این مرحله آخر از همه مراحل سخت تر است. در اینجا نیاز به هماهنگی حمل و نقل جاده ای از کارخانه به شهر های محل فروش است. شما در این مرحله می بایست همه شرایط لازم را با حمل و نقل دریایی کالا، گمرک و حمل و نقل ریلی یا جاده ای محیا کنید و مجوز مربوطه را از سازمان حمل و نقل کشور دریافت کنید.

این مرحله ممکن است ۳ هفته زمان نیاز داشته باشد. اما شرایط جوی و مشکلاتی مانند طوفان ها، خرابی تجهیزات، تاخیرهای گمرکی، تاخیرات حمل و نقل، عناصر بی شماری هستند که از کنترل شما خارج هستند و می توانند تاریخ رسیدن محصول شما به فروشگاه را تغییر دهند.

#۶ مرحله تولید : فروش و تبلیغ به مصرف کننده

پس از تولید و گذراندن این مراحل تولید، محصولات به مصرف کنندگان ارائه می شود. همانطور که برای تولید می بایست یک برنامه ریزی خاص وجود داشته باشد برای فروش نیز یک برنامه ریزی جداگانه وجود دارد. معمولاً فروشندگان در چندین ماه قبل از ارائه محصولات خود، عکس ها یا فیلم هایی را برای تبلیغ محصولات خود ساخته اند تا آنها در مجلات، وب یا پوسترهای خرده فروشان قرار دهند

بازدید :871
چهارشنبه 26 مرداد 1401زمان :13:14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راه اندازی تولیدی لباس در خانه یا کارگاه‌های کوچک از جمله کسب و کارهایی است که هزینه راه اندازی آن نسبت به سایر مشاغل، کمتر و موانع ورود آن کمتر است. برای راه اندازی بعضی از تولیدی ها، تجهیزات گران یا مجوزهای دست و پا گیر باعث شده است افراد از شروع راه اندازی کسب و کار خود منصرف شوند، به اصلاح دیوار ورود آنقدر بلند است که ترجیح می‌دهند عطایش را به لقایش ببخشند.

در این مطلب از سایت سرصبح به جزئیات راه اندازی تولیدی لباس خواهم پرداخت، امید است کشورمان ایران با توجه به ظرفیت‌های فراوانی که در عرصه نساجی و پوشاک دارد بتواند از این فرصت بی‌نظیر برای اشتغال‌زایی، تولید ثروت و رونق تولید استفاده کند.

در ادامه گام به گام، راه اندازی تولیدی مانتو را شرح خواهیم داد و اگر سئوالی بود می‌توانید در قسمت کامنت‌ها سئوالاتتان را بپرسید.

گام اول راه اندازی تولیدی پوشاک : چرا می‌خواهید تولیدی بزنید؟

اگر قبل از شروع راه اندازی تولیدی ، این سئوال را از خود بپرسید چرا می‌خواهید وارد کار تولید شوید می‌توان ادعا کرد نصف راه را رفته‌اید؟ اگر پاسخی که به این سئوال می‌دهید واقع بینانه و با توجه به فرصت‌ها و ظرفیت‌های شما باشد، در ادامه کار با چالش‌های کمتری مواجه خواهید شد.

معمولا دو روش برای راه اندازی تولیدی لباس متصور هستیم:

خود فروشنده هستید و حالا می‌خواهید برای کسب سود بیشتر و حذف واسطه‌ها به تولید روی بیاورید.

انتخاب درست مدل لباس

می‌خواهید پوشاک تولید کنید و از عمده‌فروشان سفارش دوخت بگیرید.

هر دو حالت مزایا و معایب خود را دارد. در حالت اول ، فروشنده می‌داند از قدرت فروش بالایی برخوردار است و می‌داند ریسک راه اندازی تولیدی لباس برایش کمتر است زیرا هر چیزی که تولید کند می‌تواند با توجه به شبکه فروشی که دارد ، تولیدات خود را به بازار عرضه کند.در حال دوم، تولیدی‌ها برای حفظ ظرفیت تولید و نخوابیدن خط تولید، از عمده‌فروشان و پخش‌کنندگان پوشاک سفارش دریافت می‌کنند. در این حالت اهمیتی ندارد که تولیدکننده چه تولید می‌کند و چه برندی روی لباس‌ها می‌زند. آنچه اهمیت دارد فعالیت خط تولید است.پیشنهاد می‌کنم قبل از راه اندازی تولیدی پوشاک حتما این مورد را در نظر بگیرید، آیا می‌خواهید از پخش‌کنندگان و عمده‌فروشان سفارش دریافت کنید یا می‌خواهید تولیدات خود را با برند خودتان بازار عرضه کنید.

گام دوم راه اندازی تولیدی لباس : تحقیق کنید

قبل از اینکه تجهیزات خیاطی و تولیدی بخرید، بروید و تحقیق کنید روی کدام پوشاک می‌توانید مانور دهید. تولید هر لباس سختی و آسانی خودش را دارد، مثلا تولید تیشرت ، مانتو و لباس زیر بسیار راحت‌تر از تولید شلوار جین است. در تولید شلوار جین نیاز به چرخ خیاطی‌های صنعتی قوی ، دستگاه‌های سنگ‌شور و اتو بخارهای صنعتی دارید. در صورتی که برای تولید تیشرت نیاز به تجهیزات گران نیست.

بنابراین اول تحقیق کنید و سپس تعیین کنید در بلند مدت می‌خواهید چه لباسی تولید کنید.

امروزه تولیدی‌های بسیار کمی هستند که توانایی تولید و دوخت باکیفیت بالا داشته باشند. مثلا بعضی از چرخ‌های دکمه دوز توانایی دوخت دکمه‌هایی که کمی مدرن هستند را ندارد. اگر بتوانید یکی از این نیاز‌ها را شناسایی کنید مطمئن باشید سفارش خوبی از سمت پخش‌کنندگان و عمده فروشان به سمت شما خواهد آمد.

انجام کار و تولید باکیفیت اوایلش سخت است ولی همین می‌تواند مزیت رقابتی شما در آینده باشد تا سایر تولیدکنندگان توانایی رقابت با شما نداشته باشند.

توجه کنید ، برای انتخاب زمینه تولید حتما به شرایط فردی، علاقه ، مهارت‌ها و منابعی که در اختیار دارید توجه کنید. برای تولید بعضی از لباس‌های نیاز به سرمایه بالاتری نسبت به تولید لباسهایی مانند تیشرت خواهید داشت. پس حتما محدودیت‌ها و فرصت‌های خود را شناسایی کنید و بی‌گدار به آب نزنید.

گام سوم در راه اندازی تولیدی پوشاک : به دنبال تجهیزات نساجی و خیاطی بگردید!

چرا گفتم دنبال تجهیزات خیاطی بگردید و نگفتم بخرید! شاید برایتان عجیب باشد ولی بهتر است بدانید با توجه به شرایط کلان ممکن است یافتن آخرین تجهیزات تولید سخت و یا ناممکن باشد. این را با توجه به آنچه در بالا ذکر شد اشاره کردم. اگر قصد تولید لباسهای معمولی و متوسط دارید تجهیزات آن به وفور یافت می‌شود حتی می‌توانید چرخ خیاطی نو نخرید ، زیرا براحتی دست دوم آن نیز پیدا می‌شود.

این مورد به این دلیل ذکر شد که اگر خواستید برای راه اندازی تولیدی پوشاک وارد تولید پوشاک باکیفیت شوید حتما قبلش برای خرید تجهیزات تحقیق کنید که آیا در بازار موجود هست یا خیر.

گام چهارم راه اندازی تولیدی لباس : خیاطان ، برشکاران و طراحان حرفه‌ای را پیدا کنید

اگر خودتان خیاط هستید و با اصول برشکاری آشنا هستید که عالیست، ولی اگر تاکنون تجربه خیاطی نداشته‌اید و با اصول برشکاری آشنا نیستید حتما افراد مطلع با این حرفه را پیدا کنید و از آنها مشورت بخواهید. گاهی یک ساده‌انگاری در فرایند تولید باعث می‌شود کلی پارچه حیف شود و آن تنخوری که از یک لباس انتظار دارید محقق نشود.

تنخور یک لباس بسیار مهم است و بسیاری از تولیدی‌ها از الگوهای مختص خودشان استفاده می‌کنند. داشتن الگوی منحصر به فرد مانند فرمول ساخت نوشابه کوکاکولا که باعث تمایز آن با سایر نوشابه‌ها شده است، باعث تمایز شما با سایز تولیدی‌های پوشاک خواهد شد.

حتما خیاطان و برشکاران را پیدا کنید و از آنها مشورت بگیرید.

بازدید :1544
شنبه 15 مرداد 1401زمان :14:07
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اگر به دنبال راه اندازی تولیدی مانتو هستید حتما این مقاله را از دست ندهید.

مسیر راه اندازی تولیدی مانتو:

به جرات میگم یکی از پر مهیج ترین شغل های که در میان تولید کنندگان لباس قرار دارد، مانتو است زیرا نسبت به لباس و پوشاک مردانه که دارای تنوع فصل نمی باشد در مقابل آن مانتو در هر فصل از سال دارای تنوع پارچه و مدل است. مانتو جایگاه ویژه ای در بین خانم های ایران دارد.مسیرراه اندازی تولیدی مانتو:

اگر از نظر شخصتی آدمی بروز و دنبال تنوع کاری هستید، حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا شما رو با روند تولیدی مانتو آشنا کنیم. در این مقاله قصد داریم تجربه های تولید کنندگان مانتو را مرور نمایم. دوستانی که علاقه به تولید دارند میتوانند اطلاعاتی مفیدی از این مقاله کسب نمایید. همیشه سخت ترین کارها در ایران راه اندازی یک تولیدی مانتو میباشد زیرا با مجوزهای زیادی مواجه میشود که باید یکی یکی از آن بگذرید تا بتوانید یک تولیدی راه اندازی نمایید. ولی شیرین ترین کار از نظر شخص بنده خدمت برای مردم عزیزمان میباشد.

هزینه اولیه برای راه اندازی تولید مانتو:

برآورد هزینه اولیه برای راه اندازی تولید مانتو، بستگی به نوع و گسترش کار شما دارد. مثلا شما میتوانید با حداقل 5 پایه چرخ در صنعت مانتو فعالیت خودتون را شروع کنید. شاید این سوال برای شما ایجاد شده که چطور میتوانید شروع کنید؟ شما اگر سرمایه و تجربه کافه برای شروع ندارید، بهترین گزینه گرفتن سفارشات تولیدی های دیگر است و به استعلاع میگوین بیرون بری که این بهترین گزینه برای ورود به صنعت تولیدی مانتو است.

برای گرفتن سفارش میتونید در دیوار و حتی مستقیم با تولیدی های بزرگ همکاری کنید و در مقابل سودی کسب نماید و دیگر نگران فروش و.. نباشید. با این روش نمیتوانید سود های بالایی کسب نمایید. پس اگر قصد دارید خودتان صفر تا صد یک تولیدی مانتو انجام دهید، باید با تمام بخش ها آن آشنا شوید.

اولین اقدام برای راه اندازی تولیدی مانتو تهیه مکان که در حاشیه شهراست به خاطره دور بودن از مناطق شهری هزینه های پایین تری نسبت به داخل شهر دارد در کنار این که مکان کارگاه بزرگ باشد، باید مسیر رفت و آمد برای پرسنل هم راحت باشد.دوم: باید از پارچه سر در بیارید و یا فرد ماهری را استخدام نماید تا پارچه های مرغوب و بروزی برایتان خرید نماید.

سوم: با گرفتن خیاط های زبردست برای کار خود اقدام نماید زیرا خیاط و کسانی که در روند تولید شرکت میکنند باید با تجربه و علم کافی در زمینه مانتو داشته باشند.

انتخاب درست مدل لباس

چهارم: برای برش پارچه به وسایل همچون قیچی برش، میز برش و دستگاه الگو زن نیاز دارید که بتوانید مدل مورد نظر را در روی پارچه ها در بیاورید و در بهترین حالت بتوانید از تمام قسمت های پارچه به نفع احسن استفاده نماید. برای دوخت مانتو نیاز به دستگاه و چرخ صنعتی از جمله راسته دوزی، میان دوزی، زیگزال، دکمه زن، اتو بخار و... دارید.

یک تولیدی مانتو بزرگ دارای بخش های از جمله ( خرید ، تولید، انبار داری، حسابداری، تبلیغات، روابط عمومی و...) میباشد.

روش فروش مانتو عمده :

بعد از تولید باید شما بتوانید محصول خود را بفروشید که دارای دو روش کلی میباشد.

روش اول سنتی : مغازه ای بگیرید وبه مشتریان حضوری بفروشید که در این روش زیاد جای پیشرفتی ندارد زیرا شما به جا و مکان وابسته هستید .

روش دوم آنلاین: در تلگرام و اینستاگرام کانال و پیچ خودتان رااندازی کنید و از این طریق کسب در آمد کنید، شاید درابتدا کار تعداد مشتری پایینی داشته باشید. ولی به مرور زمان میتوانید به سراسر ایران محصول خودتان را بفروشید و دیگر به مکان خاصی وابسته نباشید.

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


پیوندهای روزانه
  • آرشیو لینک ها
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 3
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 239
  • بازدید کلی : 15920
کدهای اختصاصی